4 Λόγοι για workout στην παραλία

Παρασκευή, 09 Ιουλίου 2021

Όταν βραδιάζει, η παραλία αποτελεί τον ιδανικό μέρος to be και σε αυτό συμφωνούμε όλοι. Τόσο για το ρομαντικό σκηνικό όσο και για γυμναστική. Καλά ακούσατε! Μπορεί η ζέστη να μη βοηθάει και πολύ, αλλά το σούρουπο στην παραλία μπορείτε να βρείτε την κατάλληλη στιγμή να συνδυάσετε τη βουτιά σας με ένα γρήγορο workout που θα προσφέρει άμεση σύσφιξη και γράμμωση στους κοιλιακούς σας.

Μπορεί η παραλία για εσάς να σημαίνει την απόλυτη χαλάρωση, όμως δεν είναι λίγοι εκείνοι που εκτιμούν σωστά την επίδραση των ενδορφινών που εκκρίνονται από το σώμα τους και πάντα καταφέρνουν να ξεκλέβουν έστω και 10 λεπτά για ένα γρήγορο καλοκαιρινό workout δίπλα στη θάλασσα.

Εκτός από την υπέροχη θέα που θα έχετε, υπάρχουν και πολλά άλλα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε εσείς και το σώμα σας για από τη γυμναστική στην άμμο. Πάμε να  δούμε τα πιο βασικά από αυτά.

No shoes allowed

Η αίσθηση της άμμου στα πόδια σας είναι θεραπευτική και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναπροσδιορίσετε το βάδισμά σας μακριά από κλειστά παπούτσια και πιεστικά τακούνια.

Χτίζει και δυναμώνει τους μύες στα πόδια, ενώ παράλληλα ενδυναμώνονται και οι μύες των πελμάτων, που δεν χρησιμοποιούμε συχνά λόγω των κλειστών παπουτσιών.

Τα παπούτσια μας παρέχουν σταθερότητα, οπότε όταν βρισκόμαστε με γυμνά πόδια και σε ανώμαλη επιφάνεια όπως η άμμος, οι σταθεροποιητές στα πόδια μας αναγκάζονται να ενεργοποιηθούν και αυτό θα μας αναγκάσει να βελτιώσουμε την ισορροπία μας (κάτι που είναι πολύ σημαντικό για όλους).

Ο ρόλος της αντίστασης της άμμου

Η άμμος δρα ως μια υπέροχη φυσική αντίσταση. Είναι προφανώς πιο δύσκολο να περπατήσετε ή να τρέξετε στην άμμο λόγω της πυκνότητας, της κίνησής της και του ανώμαλου εδάφους. Όταν υπάρχει αντίσταση στα πόδια μας, αναγκάζονται να εργαστούν σκληρότερα και περισσότερο οι μύες.

Το τρέξιμο στην άμμο (ή το περπάτημα) θα απαιτήσει να χρησιμοποιήσετε όλο το εύρος κίνησης που θα τεντώσει τους μύες περισσότερο από το κλασσικό τρέξιμο στο πεζοδρόμιο. Εξαιτίας αυτού, μπορείτε να κάψετε σχεδόν διπλάσιες θερμίδες!

Μηδαμινός κίνδυνος τραυματισμού

Η άμμος έχει μικρότερο αντίκτυπο στις αρθρώσεις απ’ ότι μια σκληρή επιφάνεια του γυμναστηρίου ή του δρόμου. Αυτό είναι εξαιρετικό για την πρόληψη τραυματισμών ή την πρόκληση σκληρών επιπτώσεων στις αρθρώσεις. Η ενίσχυση των μυών γύρω από τις αρθρώσεις που συνήθως δεν είναι σε λειτουργία, βοηθούν στην ενίσχυση των ίδιων των αρθρώσεων.

Λόγω αυτών των εξαιρετικών πλεονεκτημάτων της άσκησης στην άμμο, απαιτείται μεγάλη προσοχή αν είστε αρχάριος ή το δοκιμάζετε για πρώτη φορά. Ξεκινήστε με τη σκληρότερη άμμο κάτω από το νερό και σταδιακά μπορείτε να δοκιμάζετε  την γυμναστική στην πιο μαλακή άμμο με την πάροδο του χρόνου. Μην ξεχάσετε ποτέ τις διατάσεις μετά! Είναι πολύ σημαντικό γιατί σίγουρα το πιάσιμο θα είναι έντονο!

Πιο αποτελεσματική γυμναστική σε λιγότερο χρόνο

Σαφώς και η άμμος είναι πιο δύσκολη σαν επιφάνεια για όποιο είδος γυμναστικής κι αν επιλέξετε. Όμως, το ότι γυμνάζεστε σκληρότερα, δεν είναι απαραίτητα κακό, διότι με αυτό τον τρόπο γλυτώνετε πολύ περισσότερο χρόνο από το να κάνετε συμβατικά το 2ωρο workout σας στο γυμναστήριο. Η χρονικά μικρότερη αλλά εντονότερη προπόνηση είναι πιο ευεργετική και για τον οργανισμό σας, διότι αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει περισσότερη ATP (τριφωσφορική αδενοσίνη – το μόριο που μεταφέρει χημική ενέργεια) με αποτέλεσμα να επιταχύνεται και ο μεταβολισμός σας καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας!

banner

banner1220x365